سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳) اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند!
سرخط خبرها

۱۴دقیقه‌ از گیم‌پلی نسخه بازسازی‌شده بازی خاطره‌انگیز مافیا (Mafia) منتشر شد + ویدئو

  • کد خبر: ۳۵۵۶۱
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
۱۴دقیقه‌ از گیم‌پلی نسخه بازسازی‌شده بازی خاطره‌انگیز مافیا (Mafia) منتشر شد + ویدئو
سایت IGN به‌تازگی ویدیو جدیدی را از بازی Mafia: Definitive Edition منتشر کرده که ۱۴ دقیقه از گیم‌پلی نسخه ریمیک مافیا را نشان می‌دهد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بازی Mafia: Definitive Edition در تاریخ چهار مهر ماه برای کامپیوتر،  پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و کاربران می‌خواهند یک بازسازی با کیفیت و بسیار خوب از بازی Mafia ببینند؛ محصولی که بازیکنان بسیاری با آن خاطره دارند و یکی از بهترین آثار با محوریت گروه‌های مافیایی است.  

سایت IGN به‌تازگی ویدیو جدیدی را از گیم‌پلی Mafia: Definitive Edition منتشر کرده است. ویدیو منتشرشده، ۱۴ دقیقه از گیم‌پلی نسخه بازسازی‌شده مافیا را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدیو، شاهد صحنه‌هایی از بازی Mafia هستیم که یک راوی در مورد ویژگی‌های بازی صحبت می‌کند و در ادامه گیم‌پلی Mafia: Definitive Edition یکی از مأموریت‌های خاطره‌انگیز بازی نمایش داده می‌شود.


در جریان بازی Mafia و بخشی از داستان آن، شما باید شبانه به یک انبار بسیار بزرگ می‌رفتید و کاراکتر سم را نجات می‌دادید. در Mafia: Definitive Edition این مرحله با حفظ ظاهر اصلی خود، سعی دارد تجربه‌ گسترده‌تر و متفاوت‌تری را ارائه دهد. همچنین در انتهای مأموریت شاهد تعقیب و گریز با پلیس هستیم.


حساب کاربری مافیا در توئیتر دیروز اعلام کرده بود، امروز (۱ مرداد) ساعت ۷:۳۰ بعداز ظهر به وقت ایران، تریلر گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition منتشر می‌شود؛ اما هنوز مشخص نشده که آیا این نمایش ۱۴ دقیقه‌ای همان نمایش امروز عصر است که توسط تیم سازنده منتشر می‌شود یا خیر.
 
 
۱۴ دقیقه از گیم‌پلی نسخه بازساری‌شده مافیا
 
منبع: زومجی
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->